Minulle kasvaa siivet

Seison jyrkänteen reunalla. Olen huomaamattani harpponut eteenpäin niin, etten ole huomannut polun päättyneen aikaa sitten. Olen ollut niin kiireinen, että olen kulkenut laput silmillä kohti maaliani. Ja yhtäkkiä olen päätynyt paikkaan, jossa ei ole muuta mahdollisuutta kuin hypätä.

Kun uskallan ottaa tuon seuraavan askeleen, heittäydyn täysin uusien tuulien vietäväksi. Annan ajatukseni luettavaksesi ja heitän itseni käsiisi, juuri sellaisena kuin olen.

Samalla luovun monesta vanhasta: uskomuksesta, tavasta, minästä. Se suorittaja, joka kyllä rakasti matkaa mutta halusi liian monta päämäärää yhtäaikaa, on entinen. Sain huomata, että jos haluaa samaan aikaan Roomaan ja Rovaniemelle, hajoaa kahtia.

Nyt tavoitteena on tasapaino, kaikki muu on toissijaista. Kaikki muu hyvä seuraa sen jälkeen. Puhumattakaan loistavasta 🙂

Tiedän, että tämä mutkainen reitti on ollut minulle juuri se oikea. Luotan siihen, että ratkaisevalla hetkellä minulle kasvaa siivet.

Hyppään.

One thought on “Minulle kasvaa siivet

  1. Niin kasvaakin – ne siivet!

    Mahtavaa, että otit tämän blogiaskeleen. Tästä välittyy upea varmuuden ja luottamuksen tunne. Olet ihana!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s